Analityka internetowa

Odpowiednio mierzone dane z Twojej strony internetowej potrafią odpowiedzieć na wiele pytań i rozwiązać wiele problemów, przed którymi stoi Twój biznes! W końcu jak inaczej dowiesz się, które z prowadzonych działań są opłacalne, a które nie. Marketing internetowy to najbardziej mierzalny ze wszystkich typów marketingu. Dlatego warto już na początku zadbać o odpowiednie mierzenie i raportowanie Twoich danych.

Co da Ci analityka?

Analityka pozwoli Ci znaleźć odpowiedzi na takie pytania: „Czy ktokolwiek czyta moje treści?”, „Które kanały są bardziej skuteczne?”, „Czy moja strona odpowiadana na potrzeby klienta?". Odpowiednio wdrożone narzędzia takie jak Google Analytics i Google Search Console oraz odpowiednie raportowanie to podstawa rozwoju biznesu w Internecie. Zbieraj dane, analizuj wnioski i testuj hipotezy, by wprowadzać swój biznes na szczyt rentowności.

Jak wyglądają fazy pracy Analityka

Strzałka w lewo

Narzędzia

Ustalamy jakich narzędzi i wdrożeń potrzebujesz. Podstawa to Google Analytics i Google Search Console.

Instalacja

Po ustaleniu zakresu wdrożeń przechodzimy do instalacji i ustawiania dla Ciebie narzędzi.

Konfiguracja

Odpowiednio konfigurujemy Twoje narzędzia, żebyś miał do nich łatwy dostęp. Po wdrożeniu przysługuje miesięczny okres opieki, podczas którego weryfikujemy wdrożenie i wprowadzamy ewentualne poprawki.

Strzałka w prawo
Napisz do nas

Skontaktuj się z nami

Wypełnij i wyślij formularz, a odpowiemy w ciągu 24 godzin. Pomożemy w dobraniu optymalnego zakresu działań, aby Twój biznes mógł rosnąć!

cześć